REGULAMIN KLUBU DZIECIĘCEGO
„HIPCIO”
- 1 INFORMACJE OGÓLNE
- Klub dziecięcy „Hipcio” zwany dalej Klubem, mieści się w Żukowie 83-330 przy ul. Henryka Sienkiewicza 2/5.
- Dyrektorem Klubu jest Anna Pettke, organem prowadzącym jest Anna i Paweł Pettke Hipcio Spółka Cywilna.
- Kadra Klubu posiada odpowiednie kwalifikacje do pracy z dziećmi w wieku do lat 3.
- Klub czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00.
- W sytuacji, gdy dziecko ukończy 3 rok życia, a niemożliwe lub utrudnione jest objęcie go wychowaniem przedszkolnym, opieka nad nim może być sprawowana w Klubie do momentu ukończenia przez niego 4 roku życia.
- Klub funkcjonuje przez cały rok kalendarzowy z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, przerwy świątecznej oraz dni ustawowo wolnych od pracy. O wszystkich dniach wolnych rodzice zostaną poinformowani z wyprzedzeniem przez Dyrektora Klubu/organ prowadzący.
- Dyrektor /organ prowadzący zastrzega sobie prawo do ustalenia dodatkowych dni wolnych poprzedzających lub następujących bezpośrednio po dniu ustawowo wolnym od pracy (tzw. „długich weekendów”).
- Zapisy do Klubu odbywają się przez cały rok kalendarzowy.
- Rodzic może ubiegać się o bon opiekuńczy w gminie Żukowo w wysokości 150zł.
- Rodzic może ubiegać się o bon żłobkowy ,,400+” –wniosek składany jest przez rodzica/opiekuna prawnego.
- W Klubie wprowadzony jest monitoring wizyjny, mający na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci i pracowników. Monitoring przechowywany jest przez okres jednego tygodnia, udostępniany jedynie w celach bezpieczeństwa. Dane z monitoringu nie będą udostępniane osobom trzecim.
- 2 OBOWIĄZKI KLUBU
- Zadaniem Klubu jest sprawowanie nad dziećmi do lat 3 funkcji opiekuńczo – wychowawczej oraz edukacyjnej.
- Dzieci przebywają pod opieką wykwalifikowanej kadry, która ma obowiązek dbać o ich bezpieczeństwo, higienę, dobre samopoczucie oraz organizować czas w taki sposób, aby dzieci nie zdążyły zatęsknić za rodzicami.
- W Klubie organizowane są zajęcia edukacyjne, plastyczne, muzyczne, ruchowe, sensoryczne, językowe.
- Klub zapewnia dzieciom niezbędne pomoce dydaktyczne oraz zabawki, które wspierają ich rozwój.
- Klub zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich standardów czystości we wszystkich pomieszczeniach.
- Personel Klubu ma obowiązek informowania rodziców w przypadku wystąpienia u dziecka objawów choroby. W takiej sytuacji rodzic ma obowiązek odebrać dziecko z placówki w ciągu 120 minut. W innym przypadku zostanie zamówiona wizyta lekarska na koszt rodzica.
- W przypadku zauważenia przez personel Klubu wyraźnych oznak choroby u dziecka, pracownik Klubu ma prawo odmówić przyjęcia dziecka do placówki, ze względu na zdrowie innych dzieci i personelu przebywających w Klubie.
- Kadra Klubu nie jest upoważniona do podawania lekarstw dzieciom.
- Klub nie zapewnia własnego wyżywienia. Posiłki dostarczane są przez firmę Cateringową Kazimierz Żołnowski . W przypadku stwierdzonych alergii pokarmowych rodzice mogą dostarczać przygotowane przez siebie posiłki do Klubu. Przechowywane są one w odpowiednich warunkach oraz podawane maluchom na odpowiedzialność rodzica. Jeśli kadra Klubu stwierdzi, że posiłek nie nadaje się do spożycia, nie podaje go dziecku.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za przynoszone przez dzieci przedmioty (w tym zabawki) i pozostawiane w placówce.
- Klub ma za zadanie zapewnić dziecku miejsce na jego wyprawkę (m.in. pieluchy, pościel, ubranka na zmianę).
- 3 OBOWIĄZKI RODZICA/PRAWNEGO OPIEKUNA
- Rodzic/Prawny opiekun zobowiązuje się do terminowego uiszczania opłat na podany w umowie numer konta bankowego. Miesięczne czesne nie podlega zwrotowi w przypadku choroby lub urlopowania się dziecka – jest to gwarancja zachowania miejsca w Klubie. Każdorazowo za odwołanie posiłku w przypadku nieobecności dziecka, opłata ulega zmniejszeniu. Dyrektor/organ prowadzący obniża czesne w przypadku przerwy wakacyjnej lub świątecznej przekraczającej 5 dni roboczych.
- W przypadku uczęszczania do Klubu rodzeństwa (będącego również w Klubie) jest zniżka 10% na drugie dziecko (zniżka dotyczy starszego dziecka).
- Rodzic/Prawny Opiekun zobowiązuje się do powiadomienia Klubu o nieobecności dziecka pod numerem telefonu: 694 893 145 w celu odwołania posiłku do godziny 8 . W innym przypadku opłata za wyżywienie zostanie naliczona zgodnie z dzienną stawką żywieniową.
- Rodzice/Prawni opiekunowie zobowiązują się do przyprowadzania oraz odbierania dziecka w godzinach otwarcia Klubu. W przypadku spóźnienia się naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 80zł za każdą rozpoczętą godzinę.
- Rodzice /Prawni opiekunowie zobowiązują się do wypełnienia stosownego upoważnienia do odbioru dziecka przez inne osoby pełnoletnie, dołączonego do „Karty zgłoszenia”.
- Warunkiem przyjęcia dziecka do Klubu jest w pierwszej kolejności wypełnienie „Karty zgłoszenia”, uiszczenia opłaty wpisowej, a następnie podpisanie umowy.
- Rodzic zobowiązany jest do zapewnienia dziecku wyprawki, która ustalana jest przez Dyrektora Klubu/organ prowadzący.
- W przypadku przebycia przez dziecko choroby zakaźnej, rodzic zobowiązuje się do dostarczenia do placówki zaświadczenia o zakończeniu leczenia.
- Rodzic/Prawny opiekun ma prawo do złożenia rezygnacji, z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Zaprzestanie naliczania opłaty za opiekę następuje z końcem miesiąca, w którym mija okres wypowiedzenia.
- Rodzic/Prawny opiekun zobowiązuje się do comiesięcznego wyprania pościeli oraz codziennego mycia oraz wyparzania bidonu/butelki/kubeczka.
- Rodzic/Prawny opiekun ma obowiązek poinformować Dyrektora Klubu/organ prowadzący o zmianie numeru telefonu lub adresu zamieszkania.
- Rodzic/Prawny opiekun zapewnia dobrowolnie dziecku ubezpieczenie NNW we własnym zakresie.
- 4 ORGANIZACJA URODZIN/IMPREZ OKOLICZNOSCIOWYCH PRZEZ RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
- W Klubie możliwa jest organizacja urodzin dziecka oraz imprez okolicznościowych typu pożegnanie (gdy dziecko odchodzi z Klubu) w godzinach otwarcia placówki.
- Podczas takiej imprezy rodzic/opiekun może dostarczyć do Klubu wybrany przez siebie poczęstunek (tj.: tort, słodycze, owoce itp.) i inne imprezowe gadżety. Razem z poczęstunkiem rodzic/opiekun zobowiązany jest dostarczyć paragon. Ze względu na procedury bezpieczeństwa nie przyjmujemy tortów i innych produktów bez potwierdzenia żródła.
- 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach, których niniejszy regulamin nie reguluje, obowiązują indywidualne ustalenia między Dyrektorem Klubu/organem prowadzącym a Rodzicem/Prawnym opiekunem oraz Kodeks Cywilny.
- Dyrektor Klubu/organ prowadzący zobowiązuje się do informowania Rodziców/Prawnych Opiekunów o zmianach w cenniku, regulaminie oraz statucie z minimum miesięcznym wyprzedzeniem.
- Rodzice/Prawni opiekunowie wyrażają zgodę na publikację wizerunku dziecka na stronie internetowej Klubu oraz Facebooku.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2024 r.
REGULAMIN KLUBU DZIECIĘCEGO
„HIPCIO”
- 1 INFORMACJE OGÓLNE
- Klub dziecięcy „Hipcio” zwany dalej Klubem, mieści się w Żukowie 83-330 przy ul. Henryka Sienkiewicza 2/5.
- Dyrektorem Klubu jest Anna Pettke, organem prowadzącym jest Anna i Paweł Pettke Hipcio Spółka Cywilna.
- Kadra Klubu posiada odpowiednie kwalifikacje do pracy z dziećmi w wieku do lat 3.
- Klub czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00.
- W sytuacji, gdy dziecko ukończy 3 rok życia, a niemożliwe lub utrudnione jest objęcie go wychowaniem przedszkolnym, opieka nad nim może być sprawowana w Klubie do momentu ukończenia przez niego 4 roku życia.
- Klub funkcjonuje przez cały rok kalendarzowy z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, przerwy świątecznej oraz dni ustawowo wolnych od pracy. O wszystkich dniach wolnych rodzice zostaną poinformowani z wyprzedzeniem przez Dyrektora Klubu/organ prowadzący.
- Dyrektor /organ prowadzący zastrzega sobie prawo do ustalenia dodatkowych dni wolnych poprzedzających lub następujących bezpośrednio po dniu ustawowo wolnym od pracy (tzw. „długich weekendów”).
- Zapisy do Klubu odbywają się przez cały rok kalendarzowy.
- Rodzic może ubiegać się o bon opiekuńczy w gminie Żukowo w wysokości 150zł.
- Rodzic może ubiegać się o bon żłobkowy ,,400+” –wniosek składany jest przez rodzica/opiekuna prawnego.
- W Klubie wprowadzony jest monitoring wizyjny, mający na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci i pracowników. Monitoring przechowywany jest przez okres jednego tygodnia, udostępniany jedynie w celach bezpieczeństwa. Dane z monitoringu nie będą udostępniane osobom trzecim.
- 2 OBOWIĄZKI KLUBU
- Zadaniem Klubu jest sprawowanie nad dziećmi do lat 3 funkcji opiekuńczo – wychowawczej oraz edukacyjnej.
- Dzieci przebywają pod opieką wykwalifikowanej kadry, która ma obowiązek dbać o ich bezpieczeństwo, higienę, dobre samopoczucie oraz organizować czas w taki sposób, aby dzieci nie zdążyły zatęsknić za rodzicami.
- W Klubie organizowane są zajęcia edukacyjne, plastyczne, muzyczne, ruchowe, sensoryczne, językowe.
- Klub zapewnia dzieciom niezbędne pomoce dydaktyczne oraz zabawki, które wspierają ich rozwój.
- Klub zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich standardów czystości we wszystkich pomieszczeniach.
- Personel Klubu ma obowiązek informowania rodziców w przypadku wystąpienia u dziecka objawów choroby. W takiej sytuacji rodzic ma obowiązek odebrać dziecko z placówki w ciągu 120 minut. W innym przypadku zostanie zamówiona wizyta lekarska na koszt rodzica.
- W przypadku zauważenia przez personel Klubu wyraźnych oznak choroby u dziecka, pracownik Klubu ma prawo odmówić przyjęcia dziecka do placówki, ze względu na zdrowie innych dzieci i personelu przebywających w Klubie.
- Kadra Klubu nie jest upoważniona do podawania lekarstw dzieciom.
- Klub nie zapewnia własnego wyżywienia. Posiłki dostarczane są przez firmę Cateringową Kazimierz Żołnowski . W przypadku stwierdzonych alergii pokarmowych rodzice mogą dostarczać przygotowane przez siebie posiłki do Klubu. Przechowywane są one w odpowiednich warunkach oraz podawane maluchom na odpowiedzialność rodzica. Jeśli kadra Klubu stwierdzi, że posiłek nie nadaje się do spożycia, nie podaje go dziecku.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za przynoszone przez dzieci przedmioty (w tym zabawki) i pozostawiane w placówce.
- Klub ma za zadanie zapewnić dziecku miejsce na jego wyprawkę (m.in. pieluchy, pościel, ubranka na zmianę).
- 3 OBOWIĄZKI RODZICA/PRAWNEGO OPIEKUNA
- Rodzic/Prawny opiekun zobowiązuje się do terminowego uiszczania opłat na podany w umowie numer konta bankowego. Miesięczne czesne nie podlega zwrotowi w przypadku choroby lub urlopowania się dziecka – jest to gwarancja zachowania miejsca w Klubie. Każdorazowo za odwołanie posiłku w przypadku nieobecności dziecka, opłata ulega zmniejszeniu. Dyrektor/organ prowadzący obniża czesne w przypadku przerwy wakacyjnej lub świątecznej przekraczającej 5 dni roboczych.
- W przypadku uczęszczania do Klubu rodzeństwa (będącego również w Klubie) jest zniżka 10% na drugie dziecko
- Rodzic/Prawny Opiekun zobowiązuje się do powiadomienia Klubu o nieobecności dziecka pod numerem telefonu: 694 893 145 w celu odwołania posiłku do godziny 8 . W innym przypadku opłata za wyżywienie zostanie naliczona zgodnie z dzienną stawką żywieniową.
- Rodzice/Prawni opiekunowie zobowiązują się do przyprowadzania oraz odbierania dziecka w godzinach otwarcia Klubu. W przypadku spóźnienia się naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 80zł za każdą rozpoczętą godzinę.
- Rodzice /Prawni opiekunowie zobowiązują się do wypełnienia stosownego upoważnienia do odbioru dziecka przez inne osoby pełnoletnie, dołączonego do „Karty zgłoszenia”.
- Warunkiem przyjęcia dziecka do Klubu jest w pierwszej kolejności wypełnienie „Karty zgłoszenia”, uiszczenia opłaty wpisowej, a następnie podpisanie umowy.
- Rodzic zobowiązany jest do zapewnienia dziecku wyprawki, która ustalana jest przez Dyrektora Klubu/organ prowadzący.
- W przypadku przebycia przez dziecko choroby zakaźnej, rodzic zobowiązuje się do dostarczenia do placówki zaświadczenia o zakończeniu leczenia.
- Rodzic/Prawny opiekun ma prawo do złożenia rezygnacji, z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Zaprzestanie naliczania opłaty za opiekę następuje z końcem miesiąca, w którym mija okres wypowiedzenia.
- Rodzic/Prawny opiekun zobowiązuje się do comiesięcznego wyprania pościeli oraz codziennego mycia oraz wyparzania bidonu/butelki/kubeczka.
- Rodzic/Prawny opiekun ma obowiązek poinformować Dyrektora Klubu/organ prowadzący o zmianie numeru telefonu lub adresu zamieszkania.
- Rodzic/Prawny opiekun zapewnia dobrowolnie dziecku ubezpieczenie NNW we własnym zakresie.
- 4 ORGANIZACJA URODZIN/IMPREZ OKOLICZNOSCIOWYCH PRZEZ RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
- W Klubie możliwa jest organizacja urodzin dziecka oraz imprez okolicznościowych typu pożegnanie (gdy dziecko odchodzi z Klubu) w godzinach otwarcia placówki.
- Podczas takiej imprezy rodzic/opiekun może dostarczyć do Klubu wybrany przez siebie poczęstunek (tj.: tort, słodycze, owoce itp.) i inne imprezowe gadżety. Razem z poczęstunkiem rodzic/opiekun zobowiązany jest dostarczyć paragon. Ze względu na procedury bezpieczeństwa nie przyjmujemy tortów i innych produktów bez potwierdzenia żródła.
- 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach, których niniejszy regulamin nie reguluje, obowiązują indywidualne ustalenia między Dyrektorem Klubu/organem prowadzącym a Rodzicem/Prawnym opiekunem oraz Kodeks Cywilny.
- Dyrektor Klubu zobowiązuje się do informowania Rodziców/Prawnych Opiekunów o zmianach w cenniku, regulaminie oraz statucie z minimum miesięcznym wyprzedzeniem.
- Rodzice/Prawni opiekunowie wyrażają zgodę na publikację wizerunku dziecka na stronie internetowej Klubu oraz Facebooku.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2024 r.